« Úvod | Osvětim... »

Indie -Kerala

Jsme v Kerale...
vydáváme se do sloního kempu...
jsou tu 3 sloni... většina z nás si zaplatila program - jízdu, koupání, krmení, focení... 2 jen jízdu...
Kontakt se slonem.... to byl můj sen několik let... když to loni nevyšlo na Andamanech, tak jsem byla opravdu zklamaná...
a teď jsem se dočkala...
jede nás 8.... slon uveze 3 lidi... já jedu jen s Jirkou na Lakšmí... sedím vepředu a chvílema si na ní lehám, abych měla co nejužší kontakt... prostě šílenec:-)
Pondy nás fotí... užívám si to... mám obrovskou radost...
pak všichni někam zmizí a tak krmení zbylo na mě... dávám všem třem slonům dýně.... a přichází na řadu focení se slony... a tak se se všema ještě můžu pomazlit... náádhera...

Po krmení se jdu převlíknout do plavek a pak hurá k bazénku, kde už je Lakšmí... ostatní sloni jdou znovu vozit lidi...
dostáváme rejžáky a máme jí pořádně drhnout... Lakšmí leží... když jsme komplet, tak si jednotlivě chodíme sedat Lakšmí za krk, ta nasává vodu do chobotu a stříká ji na nás...

Potom dostáváme ještě kávu/čaj...

Následně jedeme pár minut na farmu s kořením...
milý indický průvodce Sachu nám ukazuje vše co na farmě pěstují... koriandr, pepř, kurkuma, hřebíček, vanilka... sranda je, že se snaží opakovat názvy koření v češtině...
Sachu nás přesvědčuje, že máme jít na taneční vystoupení ve městě... že bude moderovat...
Sachu mě balí... v hlavě mi bliká varovný signál "gigolo" a tak nereaguji a řeknu, že nikam nejdu... Jirka taky nejde... nicméně skupina rozhodne, že to chtějí vidět... a Sachu navrhne, že já jako překladatel pro skupinu budu mít místo zdarma... no tak co už... takže půjdu...
Jedeme rychle na objednaný 3 hodinový trek v džungli.... už máme zpoždění... je nás 8 a tak musíme mít 2 chlapy z parku jako průvodce... trek je po rovince... takže příjemný... vidíme divoké kohouty, ptáky, malou srnku..., bizony... stopy po slonech, kosti uhynulého sloního mláděte, hnízda divokých včel... Je to prima procházka... nakonec ještě vidíme černé opice a divoká prasata...

"taneční" večer všechny kromě Radka zklamal... bylo to vystoupení 4 mužů... nějáké staroindické bojové umění... ne tanec... prostě děsný.... tohle už vím, že příště se skupinou vynechám... Sachu se mě dál snaží balit... ale odcházím se skupinou... po večeři mě znovu loví ve městě... víc než hodinu trávíme v obchodech s kořením...

Další den jedeme na čajové plantáže... čajové keře vidím snad poprvé v životě... potkáme skupinu sběračů - z keřů stříhají speciálními nůžkami horní světle zelené lístky keřů... jen nové výchonky... pár mužů má i motorové nůžky, kdy lístky padají rovnou do pytle... Je to velmi zajímavé... pak si ve vesnici dáváme čaj a místní koblihy (sladké i slané).... přijde parta dětí a tak rozdáváme bombony a hračky....
Dál pokračujeme směr vodopády....
Tyhle vodopády nejsou klasická destinace evropských turistů.... je to "indické výletní místo".... a tak jsme upozorněni, že koupat se tam budeme moc pouze oblečené... jako Indky... k vodopádům jdeme asi 1,5km pěšky...
Všem říkám, že je třeba pod vodopádem pořádně opláchnout 7 čakru.... voda musí dopadat na korunu.... byl to neuvěřitelný zážitek.... nádhera....
Pak pokračujeme asi 4 h jízdou do další destinace....
Triči... hotel je hned u největšího chrámu jižní Indie....