« Úvod | Osvětim... »

Peru 14.1. - Paracas

Až ráno zjištuji ze střechy hotelu, že jsme u oceánu... mám ještě čas než bude snídaně a tak neodolám a vyrážím... na ulici se zde toulají poměrně velcí psi - typu rotvailer... naštěstí mě ignorují... jdu směrem k pláži/přístavu... sbírám mušle a pozoruji ptáky... Dostanu se na cca 2m k pelikánům... mají hnědé zbarvení... Je tu krásně... Snídaně je podobná té v Limě - housky, máslo, čaj a fresh z papayi.
V 10h jdeme na loď... každý vyfasuje oranžovou vestu... sednu si dopředu s Míšou, ale nakonec se Míša musí vyměnit s PCH, aby mohl překládat...
S cesty lodí na moři jsem měla největší strach, že mi bude zle... Loď jede velmi rychle a naráží o dno jako kdyby člověk dělal na vodě placáky... fuj... dělá se mi blbě... Serchio troubí na velkou škebli - zdraví silová místa a silové zóny a aktivuje energii... Dojedeme před obří "kaktus" nebo vidlici... jen vydechnu... tak to je ono... - znám to z průvodce o Peru, kterého jsem četla ještě v cz... PCH mě nakonec drží za ruku,aby mi nebylo zle... chudák.. je mi ho líto,ale alespoň nebliju:-). Silové místo je opět pro rozvoj třetího oka. Po chvíli jedeme dál - jsou tam lvouni, tuleni, pelikáni, kondoři a tisíce dalších ptáků... nádhera... Ve vodě jsou na skále vidět nalepené oranžové hvězdice a jiné mořské potvory... Je to tu zde energeticky velmi silné...
Na zpátek jedeme velmi rychle... najednou mi dochází, že tohle moje cestování není rozhodně poslední... a že chci mít vedle sebe partnera, který to dokáže chápat a který mě v tom dokáže podpořit a to i za cenu, že bych měla být sama...
Po výletu lodí vyrážíme busem dál směr rezervace... na oběd se stavíme v Laguně, dá se zde koupat, ale nevím proč - nechce se mi a radši se jdu projít na skálu nad restaurací... Dobře jsem udělala... sice jsem spálená i přesto, že jsem se ráno namazala OF50, ale několik lidí skončilo po koupání s bodlinou od ježků... K obědu je ryba a hranolky - mňam:-). Ptáci zde v zálivu tančí ve vzduchu.... Pokračujeme busem směr ICA, kde máme prý ubytování s bazénem...už je tma.... na pokoji jsou ale mravenci - já bych to neřešila, ale moje spolubydlící vyšiluje a tak nám zařídí jiný pokoj - a mám samotku... luxus... krásný pokoj... K večeři si dám mango - nádherně voní a je výborné...
Vykoupala jsem se v bazénu... pak na pokoji z hrůzou zjišťuji, že jsem červená v obličeji jako rajče! nezdálo se to, foukal pořád hodně vítr a tak jsme skoro všichni spálení.... holt zítra budu chodit s kloboukem s budu se mazat 50tkou několikrát denně... spálená kůže mě bolí ještě další 4 dny... Odevzdávám MP3ku,aby mi Hana mohla nahrát hemisingy - ráno už budeme meditovat s nahrávkami. Tak jsem zvědavá co mě čeká... PCH je úžasně milý. Celá skupina je prostě tým... Michal mi už 2x rovnal záda pomocí shiatsu - umí to bezdotykově... je fakt machr.
Šaman jí všechno co my a vtipkuje a je velmi přátelský... Cítím se skvěle... můj zdravotní stav se rozhodně zlepšil... možná je to podnebím... nebo kdo ví...?
Shodli jsme se na tom, že není čas řešit co se děje v cz... nedostali jsme se stále ještě nikde na net... jsem šťastná... jsem unavená a jdu spát...