« Úvod | Osvětim... »

Nasca...

16.1.
večer nám sdělili v kolik letíme... létá se po 5ti a vždy nás na recepci čeká taxi... první skupina letí v 7. Naše pětice letí před 9tou... letiště je asi 5min od hotelu... nejedli jsme, aby nám nebylo zle... Věděla jsem do čehu jdu - cestopis od čechů, kteří také letěli nad Nascou byl celkem jasný - oni se najedli a z 5 se 4 poblili:-)
Vysílám vesmírnou objednávku na sedadlo vedle pilota... pilot nás žene po ploše,abychom se pohli... u letadla rozdělí sedadla... klapne to, sedím vedle něj... před sebou máme každý bličák a dostáváme sluchátka a mapku s očíslovanými obrazci, které máme vidět... bohužel hluk v letadle je takový, že nemohu ostatním co neumí Aj, překládat... ale čísla snad pochopí... Vidím a fotím(snažím se) všechny obrazce co jsou na mapce... pilot vždy uvede číslo, které je u obrazce a nalétá z prava a pak z leva, aby viděli lidi co sedí nalevo i napravo... snažím se dýchat... no jo... je mi z toho naklánění blbě... ustojím to až do posledního obrazce... pak už si připravím bličák:-) a využiji ho... sice není co... jen voda... a naštěstí to ostatní nevnímají... červenám se studem a pilot mě uklidňuje, že je zvyklý, že o nic nejde... děkuju... ale i tak se stydím... podává mi vlhký ubrousek a já jsem ráda, že jsme konečně zpátky na zemi... prý jsem zelená i přes to opálení:-)celkem mě překvapuje, že let stál jen 20solů - za to tu nepořídíte v restauraci ani hlavní jídlo... taxík nás bere zpět do hotelu, kde máme snídani...
ani nemám chuť:-)... přesto jím alespoň ovoce a jdu si lehnout,abych se tak nějak uklidnila... ostatní to zvládli bez blití, i když veselo jim taky úplně nebylo...
Po obědě jedeme do Nascy - je tu silové místo s mumiemi. Tohle místo je viditelně chráněno tornády. Tornáda čistí to místo od nežádoucích... Jsme asi vítáni... každá hrobka je pod přístřeškem... bereme si MP3ky a máme si vybrat u které mumie chceme meditovat... překvapivě mě to nutí zůstat u toho nejbližšího hrobu... nadechuji se do srdce a do středu lebky a žádám o podporu a o odpovědi... přichází to velmi rychle... skutečně pár těch odpovědí dostávám... je to žena... šaman mi potom potvrzuje, že šamané mohli být jak muži tak ženy...
Neubráním se slzám... naštěstí jsem tady sama, ostatní to zavedlo někam dál... je velké vedro a tak jsem vděčná, že jsem pod přístřeškem...
šamany pohřbívali nejen se spoustou zlata (to už tu není), ale i se zvířetem, které měl šaman v totemu - např. lvoun, opice, papoušek... a s nádobami a silovými předměty...
proč slzy? spousta rad na téma láska/vztahy... na téma moje životní poslání... a ujištění, že tady nejsem zbytečně... že jsem tu zcela správně... a že necestuji takhle daleko naposled... a že je čas naučit se další jazyk- španělsky...
I přesto, že by mě nalezení odpovědí asi mělo uklidnit, tak hluboko v duši cítím smutek, ale vím, že tak to má být...
rady na téma můj poslední vztah s Milošem - už jednou jsme se setkali... a pokud tentokrát nejsi schopen pochopit,že tohle je má cesta, na které se nemohu nechat zastavit, tak se musíme rozejít.... Skutečně tě miluji, ale pokud nejsi ochoten nebo schopen nabídnout lásku bez podmínek... já se nemohu zastavit na místě nebo se točit v kruhu... miluji tě,ale pokud nejsi schopen být po mém boku a společně stoupat vzhůru, tak se naše cesty rozdělí na příštím rozcestí... Mám před sebou spoustu práce, spoustu učení.... loni jsem našla svoji vnitřní sílu a došla k poznání, že na lásku musejí být dva a že nikdy nemohu a hl.ani nechci toho druhého energeticky ani jinak dotovat... že láska funguje jen když energie proudí a oba dokážou a chtějí dávat i přijímat...

Po nějáké době poděkuji a odcházím obejít další hroby... začíná foukat vítr... prostě znamení, že je čas jet dál....