« Úvod | Osvětim... »

Nasca - meditace u kaktusu San Pedro

Odjíždíme autobusem na oběd - vlastně z oběda se stává večeře, protože už je půl šesté... dáváme si zeleninovou polévku, brambory se žlutou omáčkou a citronádu... Odjíždíme když druhý šaman, který je s námi - Don Martin zavelí, že dnes večer spíme pod širákem... že máme vzít vše co máme a co potřebujeme na spaní venku... mám pocit,že pod širákem budu spát asi prvně v životě. Honem vyházím nepotřebné věci z batohu do igelitového pytle,abych na zádech netáhla dva batohy se spoustou blbostí, protože nevím jak daleko půjdeme... všude kolem šedé kameny a stmívá se... Nazouvám kotníčkové boty a vyrážím do kopce... Je to naštěstí jen 500m - je tu veliký kaktus - který je pro indiány posvátný. Před ním vytváříme kruh, kde se bude konat obřad.
Každý dostává lístky koky, aby je obětoval.... pití z kaktusu připomíná burčák se směsí tabáku.... moc mi to nejede, ale naštěstí byl šaman milosrdný a nedal mi toho moc... Místo je plné kamenů a tak ležení dost nepohodlné... roztrhnu si karimatku o kámen... Je noc.... krásně svítí hvězdy... všude kolem kopce... ten protější je nasvícen od těžařské společnosti, která těží asi kámen... Mám opuchlá víčka... pouštím si dokola MP3ku s hemisingy.... spím málo a i přes sluchátka slyším někoho šíleně chrápat... to si někdo pěkně hlasitě medituje:-), nad ránem je mi dost zima... postupně se všichni probírají... někdo se dokonce motá... vidím okolo běžet lišku... balíme se a odjíždíme do hor...
jsme 2400m vysoko... cesta kolem hory není moc kvalitní a při pohledu dolů radši zavírám oči.
Čeká nás další silové místo a obřad s Martinem. Jako nádherné překvapení je hostina... nesou sebou několik beden ovoce - vodní meloun, mango, mandarinky, jablko a housky... neuvěřitelný luxus... fakt mám pocit že je to jako odměna... i když za co... všichni jsou tu dobrovolně a všichni na sobě pracují,případně se chtějí uzdravit....
pokračujeme na další místo asi 300m níže, kde s námi Martin dělá u kaktusu obřad na naše spojení se Zemí... nožem vyřezal do země indiánský kříž do kterého pak dáme jako obětinu lístky koky s naší energií poté všichni zasypáváme hlínou...
Slunce je opět rozžhavené... tipuji, že je min. 35C... dnes jsme všichni namazáni...
trochu se mi motá hlava - zřejmě to je tady na mě moc vysoko...
Jedeme zpět - radši zavírám oči a usínám... vracíme se zpět do hotelu u letiště v Nasce... máme 3h pauzu a pak v 5 jedeme meditovat na silová místa...
Meditujeme u obrazce Jehla... šaman, ale říká, že se nejedná o jehlu, ale o dvourozměrnou pyramidu. Tuto meditaci vnímám jako nej... ve svém životě... Na konci se všichni objímáme a e to velmi silné... každý mohl vyslat své přání... moje je na téma odblokování zablokované čakry... Pocity jsou fakt úžasné... Večer se opět dostanu na net... několik reakcí z FB...od přítele nic:-(