« Úvod | Osvětim... »

odlet z Tarapota do Limy

loučí se s námi Ney,který zde žije...
Pepe nám přináší léčivé byliny, které si od něj kupujeme...
děláme společné foto a vyrážíme na letiště... letíme do Limy... prvních 5 lidí dnes odlétá... zbytek letí o den později... ach jo... dovolená končí:-(, padá na mě smutek... M mě varuje,ať se opovážím smutnit... a tak na letišti zaženu smutek dvěma nanuky:-) a hraním na šamanův buben... je tu děsné vedro a tak se všichni nacpem do klimatizované kavárny... kolem jedné nasedáme do letadla a za 75 min jsme v Limě, kde nás čeká další bus, kterým jedeme do hotelu... ti co dnes v noci letí domů si berou věci z depozita a balí... já mám ještě jeden den... M odlétá... a tak se ptám Hany zda mohu jet na letiště s ní... ostatní jdou do města nebo spát... jelikož mám s Hanou pokoj, tak to vítá... prý mě alespoň nebude budit... ještě s námi jede Rosťa... bojím se že budu brečet, ale nakonec se na letišti tak zaberu do rozhovoru s Hankou a s Rosťou, že mi na slzy nezbyde čas...
to co mi ti dva říkají mě trochu šokuje... mám pocit,že jsem si stála na vedení... prostě mě určité věci nenapadly... ach jo... zase samá dedukce... M si něco myslel... já jsem si taky něco myslela... nikdo z nás nic neřekl anebo řekl,ale bylo to pochopeno jinak než mělo a tak...
jdeme kousek před letiště,abychom ulovili taxík - ty na parkovišti jsou předražené.... seženeme za 20, což je prý dle Hany nejlepší cena...vracíme se taxíkem do hotelu... jdeme na pokoj k Rosťovi - pro L, jenže ten už spí a tak jdeme k nám na pokoj a povídáme si zážitky až do 4 do rána...
vyjasňuji si svoje postoje a je to fajn...
Skupina se rozhodla, že protože letíme odpoledne a posl. skupina v noci, tak si připlatíme každý 10 dolarů a pronajmeme si velký bus a budeme s ním jezdit po Limě... ráno dáme snídani v kavárně... napálila jsem se... ve velkém koláčku nebyly rozinky, ale olivy... fuj... a to byl sladký... poctivě jsem je preparovala:-)
pak jsme jeli na Inka trhy a k pláži... a jelikož autobus začal sabotovat - 3x chcípl, tak radši zůstaneme na letišti a nikam dál nejedeme....