« Úvod | Osvětim... »

Cornwall den 3

dopoledne nás vyzvedává Gábi a John
seznámíme se se zbytkem skupiny - přibyli 3 němci a 2 angličani
já a Hana si sedáme do auta s Angličany - Ian a Andrea, tak nějak převládl pocit, že to bude rychlejší a bezpečnější než stařičký transit se slovenským řidičem...
a taky jo...
První místo, které jsme navštívili je neskutečná nádhera. Máme konečně slunečné počasí a jsme na místě, kde žil Artuš, rytíř u kulatého stolu... na pobřeží vesničky Boscastle a máme tam společný piknik.
Nevím jestli to bylo slunce nebo něco jiného, ale při cestě na útesy mám v očích slzy...
Napadá mě tu věta, vždyť tě na to připravujeme už od roku 2000... ano už tak dlouho jsi na cestě... teď už to víš... ano... nebylo to 2004... ale bylo to už tenkrát... 2000

dávám si s ostatními piknik a pak fotím... i tady si dám dikšu.... kochám se...

výlet pokračuje na další magické místo... i když tady mě to uchválilo tolik, že bych tu klidně zůstala:-)
jedeme jen asi 2 míle do konce na parkoviště, kde vystupujeme a vydáváme se k magickému vodopádu st nectan glen... je to z parkoviště asi 3 km pěšky lesem
Je tu strom s mincemi, do kterého i já přidávám 2penci pro štěstí... všechny jsou staré zašlé... jen ta moje meděně září... všude jsou tu zanechána a rozvěšená přáníčka a vzpomínky na zemřelé apod... má to tu zvláštní atmosféru...
sundavám si boty a lezu do vody... je pěkně ledová...
opět si dávám dikšu... a nasávám atmosféru místa, medituji...

dál pokračujeme pár mil do labirintu... stále jsme u pobřeží... jsou tu ve skále 2 velmi staré labirinty, které máme prstem se zavřenýma očima projít.... retrospekce do naší duše... takový test jak na tom jsme... zda jsme ve svém středu... pak procházka opět na útesy s výhledem na oceán....
tady se zapovídám s Markem... zjištujeme, že máme společné přátele... zná 2 kluky, kteří se mnou byli v Peru...
A možná už tady dostávám ty informace, pro které jsem do Cornwalu jela... od něj...
Když se ho ptám jak léčí šaman, a on odpoví... najednou zjištuji, že jo... že je to ono... že to dělám jako šaman... aniž by to bylo vědomé... jen jsem asi potřebovala tohle potvrzení....

pokračujeme dál směr Penzance... Field of dreams... ubytujeme se...
oproti původnímu plánu nespím ve stanu... opět ukázka toho, jak je vesmír milostivý...
v průběhu této cesty dostávám ještě mnohokrát ujistění, že prostě "jo", že vše funguje tak jak má... a dějí se jen ty správné věci...
Spím v mezipatře v obýváku. V 10 večer odpadám únavou....
K večeři byla tradiční cornwallská polévka ze zeleniny - dýně, kapusta, mrkev, brokolice a pečený brambor...